Katis – izobraževalni seminarji za učitelje
Slovenski šolski muzej so pred 125 leti ustanovili slovenski učitelji v želji, da bi si lahko med seboj izmenjevali učila, strokovno literaturo, ideje in gradivo. Tudi danes želi biti naš muzej prostor srečevanja in strokovnega pogovora. Na seminarjih učitelji in muzejski sodelavci skupaj raziskujemo odnos med šolo in muzejem, medse povabimo predavatelje, ki svoje znanje gradijo iz izkušenj, predvsem pa želimo dati besedo vam – učiteljem, da se lahko v razred vrnete z novimi idejami, zanosom in samozavestjo.
Od šolskega leta 2021/2022 vsako leto v mesecu marcu organiziramo seminarje za učitelje v okviru programa Katis. Vabimo vas, da se nam pridružite.
Izobraževalni seminarji v šolskem letu 2024/25
v šolskem letu 2024/25 bomo v Slovenskem šolskem muzeju organizirali 2 seminarja za učitelje, ki bosta točkovana. Prijava poteka prek portala KATIS https://paka3.mss.edus.si/Katis/Prijava.aspx
- Šola, muzej in izkustveno učenje – četrtek in petek, 6. in 7. 3. 2025 med 8.30 in 15.30 za razredne učitelje – 1 točka (25 EUR kotizacije)
- Kako pisati šolsko kroniko? – četrtek, 27. 3. 2025 med 8.30 in 15.30 za pisce šolskih kronik, zbornikov ob obletnicah šole, organizatorje prireditev ob šolskih in državnih praznikih – 0,5 točke (14 EUR kotizacije)
Za vsa vprašanja smo na voljo na naslovu: klara.kersic@solskimuzej.si.
Vtisi udeleženk ob prvi izvedbi seminarja maja 2022
“Predavanja so bila zelo zanimiva, vodje delavnic pa so nam vse posredovali pripravljeni in z veliko žara.”
Irena Humek Kok, OŠ Medvode
“Izvedba je bila odlična. Želim si, da bi lahko po izobraževanju pripeljala učence v muzej, saj bi jim sedaj v sklopu priprave na obisk doživetje lahko še bolj navdušeno in poglobljeno predstavila.”
Suzana Voštić, OŠ dr. Ivana Prijatelja Sodražica
“Na izobraževanje sem se prijavila, ker pogosto organiziram kulturni dan – obisk Slovenskega šolskega muzeja. Zanima me zgodovina. Všeč mi je tudi, da je izobraževanje v času dela, da smo še polni energije, ne pa po pouku, ko smo že izčrpani.”
Ana Porenta, OŠ dr. Ivana Prijatelja Sodražica