Preskoči na vsebino

Slovenski šolski muzej so pred 125 leti ustanovili prav slovenski učitelji v želji, da si izmenjujejo učila, strokovno literaturo pa tudi ideje in gradivo. Tudi danes želimo ostati prostor srečevanja za učitelje.

Na seminarjih učitelji in muzejski sodelavci skupaj raziskujemo temo, medse povabimo predavatelje, ki svoje znanje gradijo iz izkušenj, predvsem pa želimo dati prostor tudi Vam učiteljem, da se lahko v razred vrnete z novimi idejami, zanosom in samozavestjo.

V Slovenskem šolskem muzeju bomo v šolskem letu 2025/26 izvedli dve izobraževanji za učitelje v okviru programa KATIS.

Vabimo vas, da se nam pridružite. 

Kako pisati šolsko kroniko danes?

 

Sreda, 4. marec 2026, 8.30–16.30
Za: pisce šolskih kronik, zbornikov ob obletnicah šole, ter organizatorje prireditev ob šolskih in državnih praznikih
0,5 točke | Kotizacija: 19 EUR

Šolske kronike

Bralna pismenost: učiteljev izziv in cilj – NOVO

 

Petek, 6. marec 2026, 8.30–16.30
Za: učitelje v osnovni šoli
0,5 točke | Kotizacija: 16 EUR

Vtisi udeležencev

Z izobraževanjem sem zelo zadovoljna, saj sem dobila veliko idej, ki jih bom z veseljem vključila v svoje delo. Vsa predavanja in delavnice so bile zelo zanimive, informacije pa podane na sodoben način.

 

Aleša Premrl, Osnovna šola Pirniče

Z izvedbo sem zelo zadovoljna, tako organizatorji kot predavatelji so se zelo potrudili in nam predali veliko uporabnega znanja.

 

Manca Oblak, Osnovna šola dr. Ivana Korošca Borovnica

Organizacija je na visokem nivoju, vladalo je odlično vzdušje, zaposleni so oddajali pozitivno energijo, držali smo se časovnice. Zelo sem hvaležna za kavico. Čeprav muzej dobro poznam, mi je izobraževanje ponudilo mnogo novih tako strokovnih kot pedagoških informacij in nasvetov. Učinkovita je bila tudi izmenjava idej s kolegicami.

 

Lara Oštrbenk, Šolski center Ljubljana, Evropska šola Ljubljana

Predstavitveni film Slovenskega šolskega muzeja

Vabimo vas, da z ogledom filma podoživite utrip našega muzeja ter nas v prihodnje tudi obiščete.

Oglejte si film